Tuesday, August 24, 2010

kuat kan aku,ya allah...

alhamdulillah,dah 2 minggu kita berpuasa..alhamdulillah aku masih kuat untuk berpuasa.. syukur pada mu ya tuhan ku.. engkau membri kekuatan kepada hamba mu ini untuk berpuasa... dan sbgai pelajar byk cabaran yg terpksa diharungi.. ya allah,aku memohon padamu agar engkau menguatkan iman ku agar aku mampu melaksanakan ibadah puasa ini dngn lancar nya ya allah..


Wednesday, August 11, 2010

1st day ramadhan...

ape kabar sume?? hope sihat... alhamdulillah... arini dpt jugak kite berpuasa.. same2 la kite menunaikan ibadah puasa dgn penuh keimanan dan tawadhu'... insya allah,puasa kite akan dinilai allah swt.. menunaikan ibadah puasa ramadhan menguji segala kekuatan diri kita serta keimanan dan ibadah ini juga bertujuan meningkatkan ketaqwaan kita kepda allah swt...

insya allah, sy berharap sy dan rakan2 dapat menunaikan ibaadah ini dgn pnuh keikhlasan... dan diharap ibadah2 lain turut bertambah seiring dengan puasa di bulan yg penuh barokah ini... =)

Thursday, August 5, 2010

lame nye

salam..sume... kawan2 blogging..=) andai ade yg sudi melihat2 blog sy nie alhamdulillah... sy sendiri pon xsempt nk post current activity sy kat dlm blog neh... huhu... dah hampir 3mggu xbukak blog.. erm...tak pon 3mggu lebih dah... xkire plak hari... n spjg xbukak blog nie.. macam2 perkara yg tlah berlaku..
ok la...sy juz nk update ape yg sy buat sepjg ketiadaan n ketidak munculan sy kt blog nie... huhu

erm...sy agak bz jgk ngn gamelan.. aritu.. sy pegi trgganu tuk 4 hari.. dari 22-25 hb 7...aku g festival gamelan sedunia, n juga festival gamelan ipta-makum di udm... sgt best.. n terasa nak ulang balik kenngn tu sume... mmg sgt happening..!!

pastu mggu lepas..bz plak pasal nk g festival gamelan malaysia kt ukm.. huhu... pktis xbyk mane pon..tp alhamdulillah... main ok,wpon ade salah silap sikit2.. n yg bes... happening je kat sane.. hehee... seronok upe nye dpt bjumpe budak2 u lain... =) dpt pengalamn... dpt berjalan2... hehe

esok lak?? de anugerah dekan.. so aku n kawan2 aku kena main lagi? main taram je... dh malas nak pktis pown... huhu.. hope main ok... ala event biase2 jer... mampos la.. haha

ok la...dah malas nk taip lagi...chow dulu... jumpe lagi lain kali............