Powered By Blogger

Saturday, October 9, 2010

??!!

ahah.. hai! dah bulan 10 pun la.. hari ni dah 10hb 10 tahun 2010 pon!

sy kembali pun akhirnya untuk menulis blog nie.. saya xkemana2 pon..cume busy sgt2 dgn test,kuiz,n aktiviti yg xterkira byk nya,, hurm.. saya bukak je blog nie bile online.. tapi idea nak tulis sesuatu di dalam blog ini selalu terbantut... hehe.. bukan xde aktviti yg sy buat.. macam2!! tp mgkin juge disebabkan faktor malas yg menguasai diri ini.. hehe... ((nak stady lagi la malas..))

erm.. nak citer serba sedikit la sbb dah lame tak tulis citer nie.. erm..sepanjang hampir 2 mggu xtulis blog nie.. saya de la membuat/ terbuat ?? perkara yg agak gile2 sikit.. saya n dua org kawan saya ni pegi tgk film promo yg Farid Kamil berlakon... hehe.. citer CUTI2 CINTA N ESTET.. hehe.. padahal mggu tu penoh la schedule saye..dgn test n kuiz nye... 0-0 hehe.. saye ckp kat kwn2 yg 2 org tuh.. saye nk tgk fk la! sbb tu sy n dorang pon membeli tiket tuk tgk film promo tuh... bes jugak! dapat tgk FK live! hehehhe...... die mmg hot laaa...=) haha......dapat la jugak snap gambar die.. kih3... mmg xde koje betolla... dah kat final nie... hehe n yg bes nye.. bebudak PUNCAK ALAM pun bukannya ramai pon yg gi... n saye rase budak farmasi hanya lah kitorg bertiga je kot yg tgk movie tu.. =) watever pon 2 malam tu adalah malam yg bes n happening.. hehe...

nnt kalau nk bt film promo panggil la lagi artis2 hot dtg kt p.alam nie.... !!!

No comments:

Post a Comment