Powered By Blogger

Friday, May 7, 2010

sabtu


salam...semua... clamt pagi...=)

ceria2 selalu yer.. hari ni kan ujung mggu... yang skolah cuti,yg keje kalo xkena keje pon ade kat umah,tgh bercuti...yang student u macam sy n kwn2 4 sure ujung mggu ni amat bermakna... hehe..apatah lagi dh habes sem.. kalo x...kite asyik peningkan pale ngn xsigment je kan... huhu.... tp yg sdg bercuti dan ade kat umah tu...nikmatilah saat2 anda bersama fmily tercinte....

'ape lagi aku nak merepek nie ek?' hehe....xde idea plak...

erm..jap.... hah..korang kalo ujung mggu salu bt pe ek..? hu?? dating ngn awek?ngn pakwe?? haha... sopping??smpy habes duit poket sume? looeeerrr...... jgn habeskan duit biasiswa tu sume kawan2 (kpd kwn2 ku yg kuat soping...kite kena beringt... awal sem nnt kite nk makan ngn ape nnt kalo xdpt jpa??) hehe.... jpa salu lambt masuk..... =( xpela weyh... korg nak bt ape pon aku xkesah...
haha...jgn gnggu hidop aku dah la......

korg watpe lagi?? tgk wayang?? bace novel smpi tonggang terbalik?? haha...
aku layan komik n internet la... ape lagi... =p
xpon layan movie dlm external aku yg xhabes2 tgk lagi tuh..... sgt byk.... haha...

erm...dah la...kpala otak nie pon da xde idea plak nk type pe...

pape pon..pade kwn2 di luar sane... ceria2 salu....

jgn masam2 muka k...... manis kanlagi muka ngn senyuman...=)

No comments:

Post a Comment