Powered By Blogger

Wednesday, June 2, 2010

bertemu kembali~

salam........
lame nye aku xberblog.....hampir sebulan...... yg pasti aku xkemane2....de je...hehe....cume de urusan skit yg pelu dibuat...

alhamdulillah..spjg aku di uitm s.alam bertugas sbgai pemain gamelan untuk konvo ke72...aku amat2 gembira n heppy... yg plg penting..aku nk blaja maen gamelan... tercapai hasrat aku tuk maen gamelan... wpon nervous takot pada mula2 nk maen... yea takot tersalah not ke...trsalah ketok ke... tp dgn dorongn kawan2 n senior yg mengajar... aku menjadi berani untuk mencube... cikgu yg tolong mengajar pon sgt sweet...... cikgu byk berjase.. bab makan sume cikgu yg tanggung stakat cikgu mmpu...

teringt mase mule2 kenal ngn kwn2.... ngn liya,izza,syamien,n anis... seronok dpt dorg sebagai rakan sebilik.... aku rindu kan gelak tawa dorg.... tmbah2 lagi izza ngn teka teki nya yg mmg lawak sgt2 tu... hehe... aku sronok dpt kwn2 dr pelbagai kos... kalo x,terperuk ngn budak2 farmasi jer... ape salah kembang kan sikit pergaulan kite ngn kawan2 kos lain... dorg sume sgt sweet...


kalo de peluang tuk main gamelan tym konvo lagi... aku nak join lagi... n aku harapkan hubungan ngn ahli2 gamelan yg lain pon macam nie jgk.... =)
sedih sgt bile berpisah ngn dorg sume... terngiang2 lagi irama gamelan tu kat telinga... sngt asyik n membuai jiwa... rindu pade suasane mase praktis same2 ngn korg..... korg kawan2 yg amat berharge dlm diri aku...... syg korg sume...

No comments:

Post a Comment