Powered By Blogger

Monday, December 20, 2010

aku xkesah

ok kawan~ arini xde entry menarik juz nak merepek sikit.. aku xde idea nk tulis ape.. walaupon xde idea,aku cuba untuk memerah otak aku untuk menulis sesuatu di dalam diari alam maya aku nie.. actually aku nie xpandai mengarang apatah lagi menyusun ayat supaya sedap dibaca..kui3.. tapi disebabkan aku teringin untuk mempunyai sebuah blog seperti yang telah disarankan oleh anak saudaraku, aku pon buat la blog nie.. aku xkesah blog aku ni mendapat trafik yg tinggi atau tak. aku xkesah.. aku pon jarang buat blogwalking atau pon bace2 blog org.. jarang la aku buat follow up stiap blog yg aku penah follow.. aku tgk kt page org lain de iklan nuffnang then aku pon nak letak jugak... hehe..mendatangkan jugak hasil,adela sikit kat akaun nuff aku tu..kui3.. berhabok la blog ni aku tgglkan.. bile aku rase nak bukak,n nk update blog nie..baru aku buat.. nak kate aku rajin sharing pon tak...memang aku jenis yg malas.. bila aku ade komitmen yg lebih kepada sesuatu perkara tu,aku akan buat sungguh2 sampaila aku terlupe komitmen aku untuk meng'update' blog aku nie.. tpi xpe..aku xkesah... kih3.. mungkin aku nie jenis yg memendam n tak pandai meluahkan.. org selalu meluahkan segala masalah mereka kepada aku,tp aku jarang n xpernah meluahkan masalah aku kepada org lain unless org yg betol2 boleh dipercayai.. n sebab tu jugak aku jarang update blog sebb aku suka simpan kenangan2 itu hanya di dalam hatiku... dgn cara mcm nie lagi selamat kan...tak kan ade org yg terasa ngn kite.. dan takkan ade yg pernah disakiti oleh kita..betol x?? urm.. bagai menarik rambut dlm tepung,rmbut yg ditarik xputus,tepung xberserak kan....

aku rase dh terlalu byk aku merepek dlm entry ni tanpa ade arah tujuan nye.. hehe..sori kawan,kalau membuang mase korg membace entry yg xde pucuk pangkal nya ni.. =)
watever it is...hidup ini mesti diteruskan ngn penuh senyuman dan kebahagiaan~ peace!!

No comments:

Post a Comment