Thursday, December 16, 2010

hadiah dr ibu

hye! hola! ape kabar sumer.. =) erm.. dh 16hb 12 pon kan.. cepat nye mase berlalu... dh nak masuk thun bru pon.. n aku pon nak melangkah masuk ke sem yg baru... sume nye baru la...boleh dikate kan macm tu la.. =) erm.. td pg aku berjalan2 melihat pemandangan yg indah kt kg mase otw ke parit buntar.. hehe... actually nk pegi p.buntar ni ade nak beli "brg" ckit..hehe..mak nak belikan hadiah hari lahir untuk aku... ehehe....syg mak! muah3..

erm.. sesampai je kt p.buntar trus mak bawak aku ke kedai emas...huu..mak dh janji nk belikan cincin untuk aku... em..plih punye pilih... dpt la 1 yg betol2 berkenan di hati.. cntik corak love ade chrome lagi.. hurm..mak.tq sgt2 mak atas hadiah hari jadi ni...adik syg sgt kt mak.. ampunkan adik mak..byk sgt slh adik bt kt mak.. love u mom~ =)

No comments:

Post a Comment