Powered By Blogger

Saturday, April 2, 2011

setelah sekian lama

salam.. rakan2 blogger..=) smoga sentiasa dlm rahmat Allah SWT... sudah agk lama sy xupdate blog nie..nak kata bizi xde la bizi sgt..byk dah benda yg terbuat dlm hidup ni.. sejak masuk thun 2011 sy xpernah langsung update blog nie... hehe.. kira nie kmunculan pertama saya sejak new year aritu! cewahh! macam artis plak buat come back!! <<---merepek ape nie weyh!

saya masih seperti biasa, menjalani asam garam kehidupan sebagai seorg student Bsc Pharmacy, sbgai seorang hamba Allah dan sbagai seorg anak kepada org tua ku, Jamilah Emok yg sgt sy rindui skrg..!! <<---oh mommy,ur daughter is missing u damn much rite now..

dear my lovely blog,
saya xpunya masa yg banyak untuk menaip, ttp ape yg terlintas dr lubuk hti sy, sy akan nukilkan di sini, tidak mengapa jika tidak menjadi bhan tatapan org lain cukup sekadar meluahkan apa yg terbuku di kalbuku..

dear blog,
saya mengharapkan diri saya punya kekuatan utk mengharungi semester 4 nie... sepertimana 3 semester yg lain, sy berjaya mengharungi nya.. final exam bakal menjengah kehidupan kita lagi..dan sbgai student sy merasakan diri ini belom lagi bersedia untuk menghadapinya..
Ya Allah, aku memohon dri mu, agar diberi segala semngat dan juga kekuatan untuk aku menghadapi final exam yg bakal mendatang.. ameen..

ok lah, takat nie je sy nak bebel.. hehe... bile2 ade masa bersua kembali yer.. iAllah

1 comment:

  1. Seperti yang dijanjikan, i melawat blog you... Fathiah berapa sem lagi kat UiTM? Dah nak habis kan?

    ReplyDelete