Saturday, May 7, 2011

selamat hari ibu!

ini mak saye~

mak,
adik nak wish
SELAMAT HARI IBU!

MAK, adik sayang sgt dgn mak.. adik nak wish selamat hari ibu.. ikhlas dr lubuk hati terpendam..

Korang, kalo korang xwish lagi selamat hari ibu, wish la kat ibu korang.. walaupun sebenarnya hari ibu tu kita kena celebrate tiap2 hari, cuz, setiap hari (pendapat saya la, xtau macamna org lain) is HARI IBU.. betol x? dalam Islam sendiri dianjurkan untuk anak2 berbuat baik n berbakti kepada ibu bapa kita setiap hari.. dan bukan la berbakti hny pada hari2 tertentu sahaja.. tak adil la macam tu...

Saya sendiri sbagai anak tidak terbalas jasa2 mak yg telah mengandung, melahirkan, menyusukan n membesarkan saya.. besar sungguh jasa ibu kepada kita,kan.. dan saya berharap saya dpt berbakti kepada mak saya walaupun sebentar.. hnya mak lah yg saya masih ada..sy amat menginginkan mak saya melihat sy berjaya menjadi pharmacist dulu... melihat sy brjaya membina impian yg selama ini di angan2kan.. insya allah.. urusan saya untuk membahagiakn mak akan dimakbulkan allah.. ameen.. =)



2 comments:

  1. kak fathiah, dh lama xdgr crita kak... moga dpt ahli farmasi yg successful... =)

    ReplyDelete
  2. hai aiman.. tq 4 the wish,k..=)

    ReplyDelete