Thursday, July 1, 2010

2 hari lagi..


aku skrg tgh counting the days nk balik umah sewa.. dah tak sabar nak balik...bukan ape... hehe..nk jumpe kawan2 je pon...tu yg excited..cuti lame2 sgt pon wtpe kan..xde pekdah pon dok umah memerap lame2..dok ngn kwn2 at least boleh sharing2 citer..mcm2 la.. lagi happening..

tp...nk kena pening kepale dgn study la nmpaknye sem nie.. sem ni saje dah 10 subjek..huhu... yg masuk final 8 subjek.. hehe..caiyok2!! sem ni kena buat yg lebih baik dr sem2 lepas.. =) hehe..

nk packing barang??? mals lagi la... esok luse br nk balik.. so pagi ahad tu je la aku mengial2 kan diri nk kemas sume brg2 aku.. hehe.. macam nak bwk sume buku2 yg aku tggl kat umah akak aku nie.. boleh bace nnt bile aku boring2 nnt kat p.alam.. hehe..tp rjin ke aku ek??
pape pon bawak je le.... hehe..

cepat2 la habes hari nie.. nak balik puncak.. ngeh3... rindu plak ngn org kat sane.. da ade member2 yg da balik puncak alam.. giler cepat.. tggu je la korg kemunculan aku di sana nnt! kite kasi havoc lagi puncak alam itu!!!


No comments:

Post a Comment