Powered By Blogger

Sunday, July 4, 2010

heppy kah???

salam..selamat pg kawan2 sume... sori la semlam xsempat nk on9 balik dr s.alm tu.. sebb penat la... huhu...semalam tggu kawan aku amek pon dah pukul 5 baru smpai... kitorg makan2 lu kat umah aku,then baru kitorang gerak ke PUNCAK ALAM...

haha...amek ko nak sgt ko balik puncak alm kan... <--- hatiku brkata sedemikian... ngeh3.. mane tak nye dok umah dok memerap je.. huhu...tp kan aku rase p.a dah xbes la sem nie... dah la aku ni dok uma sewa..dah tu sem nie ramai lak tu yg kena kickout dr kolej,merempat la dorg kat p.a nie... msti sah3 ramai la kan yg dok umah sewa... aku yg dah penah merasa keamanan sebentar n sementara dok umah sewa nie merasa tergugat sedikit keamanan ituh..

yg xbes nye adalah pasal makan la...dah xde dah pot makan yg best2 nnt... dah ramai n berambak sgt student kt p.alam nie... huhuhuhu...... tp...apekan daya.. terpakse la diteruskan jua..

ni pepagi aku xmand ngn busuk2 aku dah online.. haha... nk jadik blogger tegar?? haha... tp xleh kalahkan BA la... huhu... aku try la updatekan satu hari satu entry... ngeh3... i will try..

huhu... arini klas pg lorh... malas gile nak bgun.. tp terpakse jgk bgun n solat subuh td.. n sempat lagi otak aku nie mnyuruh nk on9 update log.. kah3.. tp aku malas gile nk g klas pg nie.. juz aku nak gi sebb aku nk tgk keadaan itm p.a dah jadik cmne. aku dh bygkan yg dah crowded sgt... haha... faculty aku msti dah penoh ssgt dgn manusia kan.. hehe... k la weyh! aku chiow dulu... nak g mandi n siap2 g kelassss.... da....

p/s : tggu aku blik dr klas....mst lagi byk aku nk citer..

No comments:

Post a Comment