Saturday, September 18, 2010

cuti dah nak habes!

OMG OMG OMG!!

cuti yang selama 2 minggu lebeh ni dah nak habes a.. betapa xbes nye nak kena balik puncak alam balik untuk belaja.. adui... dngn test n kuiz yg aku terpakse hadapi.. n hanya ade 4 mggu saje lagi nk habeskan sylibus... huh?? 4 minggu?? ulang suare yer.. juz 4 weeks left for me to study n do the assignment and wat so ever???? lepas tu....final exam?? huh... cmpur dgn stady week adela dlm 5 weeks gitu.. ala.... mane bersedia lagi nk hadapi final exam.. walhal exam semakin dekat.. subjek yg sgt aku takot skrg nie.. n masih terabe2 nak stdy ada lah PNS.. biostat pun leh tahan.. aku nie dah la mmg lemah lam kire2.. add math dulu pon takat paras idung jer result spm.. tp xde la buruk sgt..at least credit gitu.. wuwu~ ape nie.. esemen bertimbun2 atas kepale ni.. (tp dlm esemen berlambak tu pon aku boleh lagi update blog..) =) hehe.. hebat jugak aku nih.. heish! pe merepek nie! haahah..otak dah xbetol sudahhhh... hurm.. esemen yg berlambak tu skrg in progress.. dlm 70% dah siap.. YA ALLAH, berikan aku kekuatan dlm menghadapi sgala rintangan dan cbran menjdi seorg pelajar.. ameen..

No comments:

Post a Comment