Powered By Blogger

Monday, September 13, 2010

memori penang~

raya kali ni agak bermakna.. aku dapat mengimbas kembali kenangan naik feri mase aku study kat penang dulu.. wpon xdela seseronok mane,tp menikmati keindahan malam bumi penang di atas feri mmg bes.. ngehehe.. dulu masa selalu boleh naik feri aku xdela nikmati sgt.. siap tido2 naik feri.. yela dah salu sgt naik... then bile dh jauh dri penang bru tringt kenangan2 kat penang.. tmpt2 aku penah pgi ngn kawan2 ku...ngn "si dia"... hehe... td aku p padang kota lama jer.. pi pekena mee udang kt situ.. udang die besor2 weyh.. sedap la jugak.. hehe.. makan kerang rebus lgi, charkoteow lgi.. erm,..pasembur lagi.. macam2 la.. mmg penang ni org gelar syurga makanan pown.. yg seronok nye tdi..aku asek dok amik gambar jer.. takpela nnt aku akan masukkan jugak gambar2 aku kt pdg kota tdik.. buat tatapan sumer.. (sape yg nk menatap pown tataw lerr...) hehe..=)

No comments:

Post a Comment