Friday, September 10, 2010

selamat hari raye~ 2010~

alhamdulillah~genap sebulan kite berpuasa untuk tahun 2010.. sedih mengenangkan ramadhan yg tlah berlalu pergi.. didoakan semoga kita dpt berjumpa n bersua lagi akan ramadhan thun depan.. amiin.. dan dgn berlalunya ramadhan,syawal pula yg menjelma.. syukur,hri ni aku dan fmly dpt menyempurnakan solat sunat aidilfitri di masjid kg ku pagi td... =)

stlah balik dr masjid,bermula la agenda ziarah-menziarahi sedare mare di kg nie.. hehe.. mule2 g umah acik man,wah pekena mee bandung dah kt ctu..ngn ketupat rendang nye..sedappp....! pastu g umah acu yang,makan ketupat ag... gi umah toklong plak.. haha! dari satu umah ke satu umah..makan kuih,ketupat..ketupat..kuih... haha...sampai senak perut..pulak tu...gi umah org asik nak mengqada' hajat jer.. haha...xsenonoh betolla.. bukan aku la...tpi abg aku... =P ngehehe...

bes la jugak sekali sekala ziarah org2 lame nie..hee.. kalo x,xkenal sedare mare... raye pon setahun sekali jer..ini la masenye nk lawat2 org2 veteran...mane tahu xsempat nak jumpe lagi..
( semuanya di tgn allah swt) so,kite yg mude2 balik pon jarang2 nie ziarah la mereka nie.. =) hehe...n ini la pon tujuannya aku balik raya pon...

ok la..kawan2 sumer..aku nak wish SELAMAT HARI RAYA MZB! bersama2 kita meriahkan aidilfitri kali nie..=)

No comments:

Post a Comment