Powered By Blogger

Sunday, September 19, 2010

sepetang BerSamA~

petang tdi aku n 2 org kawan ku lg bertolak balik ke puncak alam.. sorg namanya saleha yg aku gelar kak sal.. sorang lagi nama jumiatiwahida..aku pggl jumi jer.. hehe.. dorg satu umah sewa ngn aku.. dorang berdua ni budak n9.. so ptg tdi..kak sal a.k.a DreBar untuk kitorg nie..dtg la amik aku kt umah kakak aku kt sek 26,shah alam,selangor.. ^^,

then,nak dijadikan crite.. kitorg bertiga singgah sebentar di JUSCO bukit raja.. tempat pembuangan duit ituh... agaga~ hehe.. dlm planning aku mmg nak sopping puas2 pilih t-shirt yg xseberapa mahal untuk dibeli... kak sal plak dok sibuk2 pilih2 beg.. macam2 peel bebudak 2 org nie.. besela pompuan.. kalo x memilih n xcerewet komen sane,komen sini, bukan pompuan namenye! haha... aku pon sibuk jugak pilih2 t-shirt n blaus mane yg berkenan di hati!
hurm!!
at least!!
aku dapat 3 helai tshirt...
n 1 blaus...
hehe...melayang jugak la duit.. lagi rm1 nak cukup rm100
untuk keempat2 helai baju tersebut..

aku jugak dapat beli....
CINCIN!!!
hehee... ni cincin mcm cincin tunang wooo... siap de batu2 lagik..
tp... cincin nie..
aku pinjam huhu.. pinjam.... pinjam duit kak sal... ((haha! kecikkan tulisan agar org susa mau baca!))
ada hati nak beli brg tp guna dwit orang! waaa....
ni la sindrom bersopping wey..
agak nye tension sgt sebb esemen byk sgt.. =(

n lagi.. kitorg melaram dgn spek n topi masa kt JUSCO tuh!

jom tgk gmbr2 posing kitorg yang terrrsangatttt la comellll gituuu~

haha! ni kak sal! memang tanpa ragu2 lagi die berposing dgn topi n spek tu kannnnn~


ni jumi pulak... hehe..ala2 malu gitu...
eh! ade tag harga la.. rm8.90..kantoi jumi! waaa....!!!!!!!!


haha.. this is ME!! aku pon posing ngn tag harga yg tergantung tu jugak!
agaga...



tapii... yg boleh aku citerkan kat korg~ arini memang bes! =) =)

No comments:

Post a Comment