Powered By Blogger

Saturday, June 12, 2010

kenduri~



cuti2 ni mule la kt kg aku nie penuh ngn kendurik... n mak aku pon xterkecuali dijemput oleh org2 yg nak buat kenduri... hehe... semalam pon de kenduri jgk kat area cnie.. aku n mak aku g jalan kaki jer.. xjauh..dkt jer..(tp berpeluh jgk la sbb panas.. time tgahari..) hehe..

aku ni bukannye ape..pemalas skit nk g kenduri kat kg aku.. org slalu tnye pasal aku..aku katne..wat ape..belaja lgi ke.. xtnye kat aku pon..tnye kat mak aku.. mak aku tu mule la menjawab bukan2 pasal aku..aku xsuke la nk reveal ape2 pon tntg aku..low profile sudey.. haha... malas nk ckp lebeh2..kang org tnye,xtaw payah plak.. huh.. yg bes nye tnye "bile nk kawen?" huhuh... haish..soklan ni yg xleh blah nie.. aku mude lagi larh! xnk aku kawen lgi..skang tgh blajo.. xde mase pk pasal kawen..wpon aku tingin jgk nk kawen..((itukan fitrah manusia,ingin hidup berpasangan)) tp,xsmpi seru ag...nk kwen pon xcukup wit g..xkan nk kopak wit mak aku plak... haha. sbb nk kawen pny pasal..sume org susa sbb aku kannn........

aku mmg la da de calon plhan hati...tp die pon tgh blaja lagi...xpe la..((abg,ti kite kawen taw)) hehe....... xpe...tia leh tggu abg~ hehe..

xdela..org laen plak pelik ngn aku..eyh?? dulu dh habeh blajaq,ni blajaq apa lagi?? ((sukati aku ler...nk blaja brape2 taon pown..... der)) aku punye kos bukan cikai2 nk wt sekejap2... diploma pon dh 3thun..aku keje setahun... pastu aku nk ler smbg degree jgak...nk rase de degree jgk mcm owg lain... hee =) so,smbg dgree pon dah 4 thun taw... xpe..aku xkesah pn owg lain nk ckp pe pon... yg pnting impian aku tercapai.. yeeha!! hehe

yg plg xleh blah... bile org tnye soklan nk kwen ni kt mak aku larh.. ahaha.. mak aku ni kan..jenis yg cpt berdesing tlinge kalo owg kutuk anak die..adeh! aku xamek kesah pon... tp bile mak aku citer,naik bengang jgak aku...hihi..... mulut org mak...dorg boleh ckp sesuke hati jer..mane buleh tutup mcm mulut tempayan tu,mak.... bio le ape org nak kate..yg penting,aku makn xmintk duit korg pown..... haha.. xhengen lah.. ((apesal arh?? org lain suke amek kesah pasal hal kite...? kalo memberi smngt xpe jgk..kdg2 aku dpt kritikan yg pedas2 belake... )) (( xpelah,aku akan buktikan yg satu hari nnt aku akan berjaya jdik peg frmasi!))

eh2..smgt plak aku ni hari nie.. haha... dgn xmand lagi aku trus menulis entry kt blog niey.. ((ptt bucuk~)) pg2 dh kutuk org~ hehe...

watever it is,aku xnk amek pot langsung ngn org lain nak ckp pe pon pasal aku! hehe.... hati pon xsakit... lagi bagus...

1 comment: