Friday, June 25, 2010

rindu

jam dah 12.10malam.... masih lg tercangok dpn lptop nie..... tgh lyan lagu chinese??ke korea?? but the melody is soo nice.. so soothing... tibe2 otak aku diterjah rase rindu... rindu pade siape?? tah..aku rase mcm nk nangis plak... (T_T) rindu pade insan yg tersayang... (bf aku) rindu pade abah aku? erm.. aku ni cpt emosi la.. salu ingt pade kawan2 aku tym skola pon aku akan nangis...
dulu,mase kt mmy, skola agama, aku de sorg kwn yg baek sangaat.. nama die FATHIYAH ABDULLAH...
agak pelik sikit perkenalan aku n die..

( di satu petang dlm toilet,nak amek wuduk....)

aku: eh..awak ni asyik pakai serkop(anak tudung) je ek??..bukak la.. kami suma xpenah tgk rambut awak..

die: eh..saya tak mau la awak...

aku:ala..pompuan...apa nak malu..

die: awak... (gaye die dah marah aku dah..)

aku:awak...sy mintak maaf.....(dgn muke bersalah....huhu)

(padan muke xpaham bahasa) kan dah kena....
die marah aku..tp aku xingt la bape hari..
hehe... yg pasti....saat perkenalan kitorg mmg sgt pelik..n aku xkan lupe smpai skarang... dah 10 thun kitorg kenal..sjak f1..

ya la...g mana2 pon ngn die... kitorg kan skola asrama... msti la rapat gile ngn kawan.. mane2 pegi ngn kwn2.. bes nye,hidup aku dikelilingi kawan yg rmy.. sjak skola smpaila ke univrsiti..

tp...xkurg jgk kawan yg crik pasal ngn kite.. yela..bumi mane xditimpa hujan...sdgkan lidah lagi tergigit.. persahabatan yg mcm isi ngn kuku pon leh terlerai..huhu.. xpela..aku redha ngn ujian tuhan... aku berdoa..smoga kawan aku tu dibuke kan pintu hti nye satu hari nnt.

tp..shabat ku,FATHIYAH... awak senantiasa di hati saya.... wpon kite jrg bersua..dan sy kira,lebih kurang 4 thn lebih xjumpe.. jumpe hnya la di alam maya.. tp... AWAK la shabt sejati saya... =)

i love u sooo much,kawan...sahabt...teman....FATHIYAH...

No comments:

Post a Comment