Powered By Blogger

Thursday, June 10, 2010

result oh result...

post arini adalah pasal result pekse tuk budak2 uitm!

ahaha! yg penting aku nak gelak puas2 sbb aku dah berjaye tgk rsult aku..

wpon xcantik mane result aku tu..alhamdulillah..aku xde yg fail.. sume nye lulus... legaaa... huh...

nak taw citer,, kawan2 aku yg kat fbook nie sume dah bengang2 ngn system uitm yg semakin hari semakin lembap...rase bagai nk bomb aja itu server la! ahaha!

smpaikan ade yg buat group kat fbook..sbb nye geram ngn server uitm yg gile meraban lembap ni la... ade yg smpai xtido.. xmakan..nk terkucil..las2 tgk xdpt result tuh... kesian aku n kawan2 kan....

kenape la server uitm sgt lembap macm ni ye..pengalaman aku la kan.. xpenah plak nk cek result jdk cmni... huhu...arini n smlm jer jdik cmtu... sgt menyedihkan... ini dah thun 2010...bukan 1910... aduiyai....

kepada technician2 uitm n admin uitm..cube la bwat sesuatu...kami tau anda sgt berpengalaman.... tp sile la gunekan kepakaran n pengalaman anda untuk fix bende2 begini... aduh... uitm sentiase di hatiku!! tp bukan system portal uitm... << hahahahahahaha!>>

skarang ni.hati aku dah senang...n tenang.... alhamdulillah.... aku boleh sambung wat keje aku tnpe memikirkan result aku.. heheh...

to kawan2 sy yg masih xberjaye lagi tu...sabar! uitm ingin menjdikan anda insan yg sgt tinggi kesabarannye... ape2 pon..uitm sentiase di hatiku!!!

p/s : wujudmu di sini di tanah anak merdeka... ~~~

No comments:

Post a Comment