Monday, June 14, 2010

umah akak??

aku br smpy dr kg... aku skang kt johor niey..

bes tu bes dtg sini.. tp tibe2 anak buah aku farah n didi xde plak... sorg nk bt folio hape tah,,, sorg lagi g btu pahat le plak ngn mak tok die... heh....

hampeh tol korg nie... uhuhu....

erm...aku ni sje nk masukkan entry mcm nie...

aku rase umah akak aku nie dh cukup cntik dah..tp td aku geram jgk..

nak basuh baju..plag xsmpay la.. kena alih2 mesin basuh la..

eish.. dok umah senirik senang... ni umah akak...

hu... benci toll.... pastu.. nk sidai bju plak... penyepit mane tah org tue ni letak...aku pon xpaham la layout umah die...

mak aku pon da bising2... kat ne la akak aku ni smpan brg2 umah die..

((mangkuk mane?? pggan mane??)) tu la mak aku tnye kat abg ipar aku... hhuuh...

adeh... akak oi... b4 pg koje tu ko bgtaw la dulu adik kesayangan mu ini di mane letak tempat nye pggn mangkuk, letak nye sabun basuh baju, letak nye brg2 ko tu kaaak..... huuuu


ti aku dah ade umah....aku nak label kan sume brg2 umah aku... ha! macam dalam laboratory tu... hahah, bru le mak aku ke sape2 ke dtg umah aku xtercarik2.... kah3...

aku nk try kaedah ni satu hari nnt~

No comments:

Post a Comment