Sunday, June 27, 2010

peristiwa pg~

arini aku balik dr jb ke s.alam... ((selamat tggl jay bee!!))

pg2 aku dah siap nk balik... kol 6pg dh bgun...solat sumer.. mandi..n siap2.. kol 8.10 cm tu dh betolak dr umah akak aku... hehe...

abg ipar aku bawak kete gaye mak inang wat keje...slow jer... haha...pelan2,penoh hati2... cewaah! dgn ditambah hujan plak tu.. hehe..lagi jdik cm dayang la.. haha... aku plak yg lam kete sebok suh die bawak aku nk tgk istana seri plngi (istana sultan johor)... hehe..abg aku pon bwk la aku.. pusing sane pusing sini...dpt tgk ckit je... malam smlam g pasar karat ngn anak2 buah aku abg aku... dpt sambar 1 beg.. 20rgt..murah jer... he...duit org..aku ckp la murah!

erm...smbung2 balik... hhehe... xdelah...dh hmpir smpi larkin sentral pon kitorg nie... tetibe si didi(anak buah aku) col... ((mak tok tetinggal barang!!))...
haha..... ape lagi...kitorg dgn punggung xpanas nie... pon melatah...hah?? tggl?? hehe... naseb baik umah ngn larkin dkt jer.... ((nak jdik hal la beg mak aku tu tetinggal...)) then..abg ipar aku pon bwk kete mcm lipas kudung... speed gile babeng..
habis sume kete nak dipotong nye.... alhamdulillah...speed dlm 15 min dh smpai umah akak aku balik.. gerak sampai larkin 9 tepat... huhu legaaa...... =)

tu la kan... kite dah siap2 kan barang2 kite sume.. dh clear...konon2 nye.. tgk2 benda ade jgk yg tertingl... kuasa allah la tu sumer... kun fayakun.... semua nye terjadi ats kehendk allah swt...

subhanallah..walhamdulillah..walailahaillallahuwallahuakbar! =) ((zikir2 ye..tngkan hati...))

No comments:

Post a Comment